Letos bo dirka organizirana že dvajsetič, če ne štejemo prvega piknika na Mašunu, za kar je treba pohvaliti predvsem idejnega očeta, pobudnika ter večletnega organizatorja Mira Gardelina ter v zadnjih letih slovensko krovno zvezo za avtomobilski šport, AŠ 2005. In če bo vreme lepo, lahko (spet) pričakujemo rekord steze, ki znaša 1.59,65 (Simone Faggioli s prototipom Norma, skupna razvrstitev) oziroma 2.14,68 (Avstrijec Andreas Gabat s Fordom Escortom Cosworthom, razvrstitev med 'turističnimi' dirkalniki).
Na startu, kot lahko vidite na pripeti povezavi, bo okoli 155 dirkačev, ki se bodo pomerili na petkilometrski progi med Ilirsko Bitrico in Šembijami. Favorit dirke bo znova Italijan Faggioli, ki nastopa s tovarniškim prototipom Norma, verjetno pa ne bo sedel križem rok niti Čeh Miloš Beneš, ki je slavil že leta 2012 in 2013. Žal pa ne bo trikratnega zmagovalca, ki je nekoč navduševal številne slovenske navijače z brezkompromisnimi vožnjami. Francoz Lionel Regal (Reynard 01L) se je smrtno ponesrečil leta 2010 na švicarski gorski dirki Saint-Ursanne, ko je z veliko hitrostjo končal ob drevesu. Manjkal pa bo tudi hitri Španec Ander Vilarino, ki je na ilirskobistriški dirki slavil dvakrat, saj je po hudi nesreči na avstrijski dirki Rechberg leta 2006 moral leto dni počivati, nato pa se je preusmeril v dirke, ki potekajo na pravih dirkališčih. Zato gledalci, upoštevajte navodila redarjev, saj dosežejo formule in prototipi v spodnjem delu proge tudi več kot 250 km/h!
16.05.2019 11:15
Baterije bodo samo dodatni osnaževalec okolja. To sploh ni prava rešitev.Po mojem še slabša od sedanjih.