Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega centra vilazdravja.com so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

vilazdravja.com je spletni nakupovalni center, ki ga upravlja podjetje Frekvenca d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob prvem nakupu v sistemu spletne prodajalne vilazdravja.com, obiskovalec avtomatično pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Frekvenca d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave artikla ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, če že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Načini plačila
V spletnem nakupovalnem centru vilazdravja.com ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo po povzetju,
- z nakazilom na TRR (po ponudbi/predračunu),
- plačilo s Paypal-om (kreditno kartico),
- gotovinsko plačilo ob osebnem prevzemu na sedežu družbe.
V primeru, da za določeni ali posamezni artikel vsi načini plačila niso na voljo, je to zapisano v podrobnem opisu tega artikla. 

Ponudnik izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški.

Cene
Vse cene, navedene v spletnem nakupovalnem centru vilazdravja.com, vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla v času obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.


Postopek nakupa

1.Korak
Kupec izbere željene izdelke in jih doda v košarico (V košarici vidi seznam izdelkov, ceno in količino. Tukaj ima tudi možnost, da odstrani izdelek ali spremeni količino). Naprej na naročilo. 

2. Korak
Podrobnosti o plačniku - kupec navede svoje podatke. V kolikor zahtevani podatki niso izpolnjeni kupec ne more nadaljevati nakupovalnega procesa. V tem koraku ima kupec še pregled naročila in izbiro plačilnega sredstva. (V kolikor želi kupec spremeniti količino ali odstraniti izdelek mora v svojem brskalniku izbrati gumb nazaj). Zaključi nakup

3. Korak
Podrobnosti naročila - ko kupec uspešno zaključi nakup se mu izpišejo podrobnosti naročila z vsemi podrobnostmi ter, da je bilo naročilo uspešno oddano.

 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika preko svojega računa.
Po preteku dveh ur od sprejema naročila, vendar največ v 48 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Vsaka stranka ob prvem nakup izpolni obrazec s svojimi podatki in s tem prejme na svoj elektronski naslov spletni dostop in geslo s katerim se prijavi v svoj račun. Vse opravljene nakupe preko spletne strani podjetje shranjuje na strežniku, kjer ima vsaka stranka tudi možnost preko svojega računa vpogled v svoja naročila.

 

Rok dobave
V kolikor se izbrani artikel nahaja v skladišču podjetja Frekvenca d.o.o., bo odposlan najkasneje v roku treh delovnih dni (praviloma se blago odpremi v roku 24 ur). V primeru, da artikla ni na zalogi, se lahko rok dobave podaljša, odvisno od dobavnih rokov proizvajalca. V tem primeru ponudnik kupca obvesti o predvidem roku dobave blaga.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V skladu s splošnimi pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega centra vilazdravja.com in v skladu s 43.c, 43.č in 43.d čl. ZVPot (Url. RS, št. 98/04) pripada kupcu pravica, da v štirinajstih (14) dneh vrne kupljeno blago brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Vso blago iz naše ponudbe je možno vrniti po pošti. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail info@vilazdravja.comE-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript , blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Artikli morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložen mora biti originalni račun, garancijski list (v kolikor je kupljeno blago, ki mu garancijski list pripada) in celotna vsebina pošiljke, ter v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki je kupcu na voljo tukaj. Možnost vračila ne velja za izdelke, katerim je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14 dni od prejetja vrnjenega blaga. 

Pomembno:
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: Frekvenca d.o.o., Neubergerjeva ulica 31, 1000 Ljubljana.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport.
- Stroške pošiljanja vrnjenega blaga vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. 

Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak brezhiben artikel. V primeru reklamacije lahko kupec v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da obvesti ponudnika pisno na naslov podjetja, po telefonu, na kontaktni e-naslov: info@vilazdravja.com ali ga po predhodnem dogovoru osebno dostavi na naslov ponudnika.

 

Garancija
Ponudnik je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri ponudniku.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi ustreznega dokazila o nakupu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec/ponudnik navede na garancijskem listu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za prve lastnike* VITA-LIFE R-Systemov, nudimo po preteku 24-mesečne garancije nadaljni servis. Če je potrebna zamenjava delov kot posledica nepričakovane okvare in popravilo ni mogoče, vam bomo potrebne dele ponudili po znižani ceni.

Višina popusta je odvisna od časa, ki je potekel od dneva nakupa:

  • po 25-ih do 36-ih mesecih: plačate 60 % aktualne prodajne cene novega dela;
  • po 37-ih do 48-ih mesecih: plačate 75 % aktualne prodajne cene novega dela;
  • po 49-ih do 60-ih mesecih: plačate 90 % aktualne prodajne cene novega dela.

Pri VILI ZDRAVJA oziroma VITA-LIFE je vaše zadovoljstvo na prvem mestu. Zadovoljne stranke s celega sveta zaupajo v zanesljivo, visoko kakovost naših izdelkov. Prepričajte se sami.

*Kot potrdilo, da ste prvi lasnik, zadoščata račun in garancijski list.

 

Odgovornost za stvarno napako
Če ima blago stvarno napako, lahko kupec od prodajalca zahteva, da odpravi napako na blagu, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali pa vrne plačani znesek. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja pravice iz stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Obvestilo o napaki je lahko potrošnik dostavi osebno ali pisno na naslov podjetja Neubergerjeva ulica 31, 1000 Ljubljana. Potrošnik mora v obvestilu natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.
Ob dobavi kupec prejme dokumentacijo, kjer so navedene dodatne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.


Izjava o varovanju zasebnosti

Na spletni strani vilazdravja.com spoštujemo zasebnost vsakega posameznika, ki obišče našo spletno stran, išče informacije ali kupuje naše proizvode. Podatki, ki jih prejmemo od vas, so namenjeni izključno zato, da vam zagotovimo zadovoljivo in učinkovito storitev.

 

Zbiranje in uporaba osebnih podatkov

Pri zbiranju, shranjevanju in posredovanju osebnih podatkov upoštevamo stroga navodila Zakona o varstvu osebnih podatkov, o njihovem varovanju in preprečevanju neavtoriziranega dostopa in uporabe.

Podatke potrebujemo za nemoteno poslovanje, npr. kadar se želite prijaviti na pregled z medicinsko termo-kamero preko spletnega obrazca, se prijaviti na svetovanje izdelkov vita-life®, izpolniti naročilo, prenašati gradiva s spletne strani ali se prijaviti v KLUB VILA ZDRAVJA. Če pa nam svoje osebne podatke posredujete, jih bomo shranili in obdelali, bolje razumeli vaše želje in s tem stremeli k izboljšanju naših storitev.

Osebne podatke bomo hranili in uporabljali v naslednje namene:

  • za boljše razumevanje vaših potreb,za izboljšanje naše poonudbe in storitev
  • vaš e-naslov lahko uporabimo za obveščanje o aktualnih ponudbah, novih proizvodih in ugodnostih
  • v primeru naročila potrebujemo vaše točne osebne podatke za izdajo računa in pravilno dostavo paketa

 

Posredovanje podatkov tretjim osebam

Da bi zadostili vašim zahtevam, bomo primorani posredovati nekatere vaše osebne podatke tretjim osebam, kot na primer naši dostavni službi ali centrali vita-life®. Zbrane podatke bomo uporabili tudi za obveščanje o novih izdelkih in posebnih ponudbah, ki bi vas utegnile zanimati ali o spremembah spletne strani. Če teh gradiv ne želite prejemati, nam to lahko pisno sporočite na info@vilazdravja.com.

 

Povezave na druga spletna mesta

Če se z naše strani povežete na samostojno stran v privatni lasti, upravljano s strani tretje osebe, vam ne moremo zagotavljeti varnosti osebnih podatkov, ki jih posredujete. Spletna mesta tretje osebe imajo lahko svoje lastne postopke v zvezi iz zbiranjem osebnih in drugih podatkov, na katere nimamo vpliva. Vsakršni osebni podatki, ki jih posredujete stranem tretje osebe, bodo urejeni po načelih njihove politike varovanja osebnih podatkov, če ta obstaja.

 

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
pošiljatelj mora biti jasno razviden
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati. 

Varstvo otrok
Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do artiklov ali storitev, ki so škodljive za otroke. 


Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršne koli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Vse fotografije artiklov so simbolične in ne izražajo lastnosti artikla.


Možnost napak
V spletni trgovini vilazdravja.com in na spletnih straneh, ki predstavljajo artikle te spletne trgovine ter v navodilih za uporabo ne izključujemo možnosti napak ob vnosu podatkov.
Prav tako so simbolične vse fotografije. Slike in opisi praviloma predstavljajo dejanske artikle, lahko pa se pojavijo manjša odstopanja, ki ne vplivajo na njihove funkcije – npr.: oblika, manjša barvna odstopanja ... 

 

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Oddaja pritožb je možna preko e-maila: info@vilazdravja.com 
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, trajanje obravnave in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 

Dostavna služba
Blago, naročeno v spletnem nakupovalnem centru vilazdravja.com, dostavljamo s pogodbeno dostavno službo (GLS – General Logistics Systems ali preko ''Hitre pošte'').
Strošek dostave v Sloveniji za naročila v vrednosti 50,00 € ali več plača ponudnik. Strošek dostave v Sloveniji za naročila, manjša od 50,00 € , nosi naročnik sam po ceniku GLS-a oziroma Pošte Slovenije za paketne dostave. Strošek dostave izven Slovenije se obračuna po ceniku dostavne službe.


Čas dostave
Dostava se običajno vrši v dopoldanskih urah na naslov, ki ga vnesete ob naročilu. Ob tem lahko v obrazcu vpišete, da želite dostavo na drug naslov, mi pa bomo poskrbeli, da bo vaša želja upoštevana.

Ker se dostava vrši v dopoldanskih urah, blago pošljemo tudi na vaš službeni naslov ali katero koli drugo ime ali naslov.

Če vas v času dostave ni doma, vam bo kurir pustil sporočilo. 


Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov.

V 99 % primerih je naročilo obdelano in odpremljeno še isti dan, če je naročilo oddano do 12,00h.                                              

V primeru, da naročilo ni obdelano in odpremljeno na dan dospetja, je realizirano in odpremljeno naslednji dan. 

Dostava se vrši naslednji delovni dan od dneva odpreme.

 

Poškodbe pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu. To storite tako, da skupaj z dostavljalcem napišete zapisnik o škodi. Po možnosti je zaželeno tako pošiljko dokumentirati s fotografijo. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Klub
Kdor koli želi se lahko prijavi in postane član KLUBA VILA ZDRAVJA. Vsak, ki se prijavi na pregled z medicinsko termo-kamero preko spletnega obrazca, na svetovanje o izdelkih vita-life®, izpolni naročilo, prenaša željena gradiva s spletne strani: postane avtomatično član KLUBA VILA ZDRAVJA. Pogoj za članstvo je le polnoletnost.

Članstvo v KLUBU VILA ZDRAVJA bo članom ponujalo vrsto dodatnih ugodnosti. Več o tem na spletni strani – pod zavihkom KLUB.  

Članstvo v klubu je brezplačno.

 

Podatki o podjetju
Frekvenca d.o.o.

Neubergerjeva ulica 31, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: +386 (0)1 23 555 30

ID številka za DDV: SI68288204
Davčni zavezanec: da
Matična številka: 5778506000
Osnovni kapital družbe: 60.135,00 €
Direktor: Milan Urbič

TR račun: 04515-0001246764 pri Nova Kreditna banka Maribor.

Podjetje Frekvenca d.o.o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani; številka registrskega vpisa Srg 2007/04854.


Želimo da bi bili...

Na pravi frekvenci z naravo...